Η Ψυχολογική Υποστήριξη αποτελεί μία υπηρεσία ωφέλιμη για παιδιά και εφήβους με αναπτυξιακές ή ψυχοσυναισθηματικές δυσκολίες οι οποίες επηρεάζουν την λειτουργικότητα και αρμονική πορεία τους σε όλα τα επίπεδα. Πολλές φορές τα παιδιά και οι έφηβοι δυσκολεύονται να κατανοήσουν τα δυσάρεστα συναισθήματα τους και να χρησιμοποιήσουν λειτουργικούς τρόπους έκφρασης αυτών. Είναι ακόμη πιθανό κατά την διάρκεια της ζωής τους να έρθουν αντιμέτωπα με διάφορα ψυχοπιεστικά γεγονότα, όπως είναι το διαζύγιο γονέων, η απώλεια/ο θάνατος και η σχολική φοβία, τα οποία επηρεάζουν σημαντικά την ψυχική τους ισορροπία και ανθεκτικότητα.
Να σημειωθεί ότι παρέμβαση στα παιδιά έχει περισσότερο ψυχοπαιδαγωγικό χαρακτήρα ενώ στους εφήβους ακολουθείται κυρίως ψυχοθεραπευτική παρέμβαση. Στην πρώτη περίπτωση, κύριοι στόχοι είναι η ενίσχυση δεξιοτήτων που βοηθούν στην προσαρμογή στο ευρύτερο κοινωνικό περιβάλλον, η διαμόρφωση λειτουργικών τρόπων εκδήλωσης συναισθημάτων και η διαχείριση προβλημάτων συμπεριφοράς, συγκέντρωσης και προσοχής. Η θεραπευτική διαδικασία με τους εφήβους εστιάζει κυρίως σε δυσκολίες συναισθηματικής φύσεως, όπως είναι οι φοβίες, τα άγχη, η μειωμένη αυτοπεποίθηση, η διαχείριση δύσκολων γεγονότων ζωής κτλ. Και στις δυο αυτές μορφές ψυχολογικής παρέμβασης χρησιμοποιείται μια σειρά από διαφορετικά μέσα, όπως είναι οι ιστορίες, τα παραμύθια, η ζωγραφιά και το παιχνίδι. Τόσο το παιχνίδι όσο και η ζωγραφιά αποτελούν αναπόσπαστα μέρη της θεραπευτικής διαδικασίας καθώς αποτελούν τον φυσικό κόσμο κάθε παιδιού ή εφήβου. Με την χρήση αυτών, επικοινωνούν την επίγνωση τους σχετικά με τον εαυτό και το περιβάλλον τους και παράλληλα ενισχύουν την αυτοπεποίθηση, δημιουργικότητα, συναισθηματική αυτορρύθμιση και διαπροσωπική ανάπτυξη τους. Μέσα από την διαδικασία της ψυχολογικής υποστήριξης, τα παιδιά και οι έφηβοι έχουν την δυνατότητα να έρθουν σε βαθύτερη επαφή με τον εαυτό τους, να αναπτύξουν την ψυχική αντοχή τους και να επιφέρουν την επιθυμητή αλλαγή στην ζωή τους.